Замяна и връщане

КАК ДА ПРОЦЕДИРАМ ПРИ ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА НА ПРОДУКТИ?

При връщане/замяна до 30 дена:

1) Поставете неизползваната стока в оригиналната й кутия заедно с копие от фактурата и стикерите (ако са включени).


2) Опаковайте стоката, така че да не се повреди тя или кутията. За тази цел са най-подходящи фолио, хартия, пластмасова торба или по-голяма кутия.


3) Изпратете опакованата стока в нашия склад на адрес:

ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO)
ID 95748826
Офис ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБА
РУСЕ 7000, бул.Васил Левски 4

Уверете се, че не изпращате стоката с наложен платеж, защото няма да бъде получена. (Препоръчваме да изпратите стоката с препоръчана поща и да застраховате стойността)

 

4)Ако искате, можете да ни напишете на info@swimaholic.bg, че пращате стоката обратно.

Времето за замяна на стоките зависи от тяхната наличност в склада ни. Ако имаме необходимия размер, изпращаме обувките незабавно. Ако стоката в онлайн магазина на Swimaholic е достъпна за изпращане "от 5 до 10 дена", замяната обикновено отнема в рамките на 5 -10 дни. Подробна информация ще Ви изпратим по имейл.


КАКВИ СА УСЛОВИЯТА, ЗА ДА БЪДЕ СТОКАТА ЗАМЕНЕНА ИЛИ ВЪРНАТА?

1) Стоката трябва да бъде върната до 30 дена от получаване.

2) Стоката трябва да бъде неносена и в състояние да бъде отново продавана.

3) Стоката трябва да бъде опакована в оригиналната и кутия, която да е неповредена (напр. от лепенка).

4) Стоката не трябва да бъде по никакъв начин повредена или увредена от Ваша страна.

Препоръчваме Ви да застраховате пакета на цената на стоката в пощата или при доставчика. Ако пакетът бъде изгубен или повреден по време на доставката, ще можете да получите парите си обратно от пощата или дадената фирма за доставки.

Тук ще намерите формуляра за размяна и връщане на стока.